Omerta

omerta

De Omerta is een van de belangrijkste dingen in het leven van een gangster.

 

Omerta is een tekst-gebaseerd massale multiplayer RPG spel, gebaseerd op de verhalen over de legendarische don Barafranca.Set in de gangster en maffia wereld van de jaren 1930, het spel draait om status, geld en respect. Spelers krijgen ranglijst punten door het doen van misdaden, het stelen van auto’s en het breken van vrienden uit de gevangenis. Je kunt zelfs je eigen ring van georganiseerde misdaad runnen, lokale banken beroven en auto’s op rustige wegen tegenhouden.

Gangster spel

Het spel speelt zich af in de gangster- en maffiawereld van de jaren dertig en draait om status, geld en respect. Spelers krijgen ranglijst punten door het doen van misdaden, het stelen van auto’s en het breken van vrienden uit de gevangenis. Je kunt zelfs je eigen ring van georganiseerde misdaad runnen, lokale banken beroven en auto’s op rustige wegen tegenhouden. Naarmate je dieper in de duistere gangsterwereld duikt, vinden veel spelers andere zakelijke kansen, zoals gokclubs, wederverkoop van drank en zelfs drugshandel.

Nieuwe spelers kiezen ervoor om te beginnen in een stad van de VS of Italië, waar de maffia nu al een grote invloed heeft. Een van de meer goksteden, Las Vegas, biedt gangsters de mogelijkheid om hun geluk te beproeven met een breed scala aan speelautomaten, black-jack games en zelfs roulettetafels.

Families en bendes

In een dodelijke en soms wrede wereld helpt het om bondgenoten te hebben, zowel voor bescherming als voor gedeelde rijkdom. Veel spelspelers hebben families opgezet, die tot het allerlaatste moment naar elkaar uitkijken. Gezinnen zijn rijk en machtig en kunnen hele wijken van een stad runnen, dus misschien wilt u aan hun goede kant te houden. Zoals je je zou kunnen voorstellen, zijn ze niet al te blij als een andere speler of rivaliserende familie een van hun jongens schiet of een van hun casino’s neemt.

Voor die meer voorzichtige game-spelers zijn er andere vormen van bescherming, lijfwachten, snelle vluchtvoertuigen en zelfs kogelwerende pakken.

 

Omerta Tips

Hoe snel ranken?

Zoals ervaren spelers misschien al hebben gemerkt, is diefstal de snelste manier om een plaats te veroveren. Deze functie geeft je minder geld dan welke andere actie dan ook, maar je rang zal sneller groeien. Het belangrijkste in snelle rangschikking is niet te missen de 4 uur, met andere woorden, 120 actiepunten limiet, besteden zo veel actiepunten als mogelijk op diefstal.
Het lastige is dat verschillende hoeveelheid AP besteed in diefstal geeft u iets andere rang groei. Vier keer 5AP uitgeven geeft niet hetzelfde aantal procentpunten als 10AP twee keer uitgeven. It’ is u die zal proberen om de ultieme techniek te vinden om AP’s te besteden aan diefstal om de hoogste resultaten te krijgen.

Geld of rang?

Veel spelers vragen zich vaak af: “Wat moet ik nu doen om een hoge rang te krijgen of geld te verdienen? Ik denk dat iedereen gelijk heeft, wat hij of zij ook kiest. Hoe hoger de rang, hoe veiliger je bent, maar wat heb je aan die veiligheid als je geen geld hebt? Aan de andere kant als je rijk en met een lage rang, is er een grote kans, dat iemand zal proberen om u te doden alleen voor het geld dat je hebt.
Ik rangschik liever tot Wiseguy, dan lid van een gezin en pas dan beginnen geld te verdienen.

 Vaardigheid of ranken?

Dit is de moeilijkste. Vaardigheid is erg belangrijk in Omerta, het geeft je macht in het spel. Als je een goede  vaardigheid hebt, ben je een waardevolle speler en veel mensen zullen bang voor je zijn. Het verwerven van  vaardigheden vereist veel geld en nog meer actiepunten, dat is waarom je moet beslissen dat je wilt ranken.
Als je een hoge rang hebt ben je in staat om meer geld te verdienen voor schieten, maar het is moeilijker om een doelwit te vinden waarop je zou kunnen schieten. Je moet altijd denken als je een defensieve speler of offensief wilt zijn. Als je gewoon neutraal wilt zijn en niet schieten op iemand ranking aan de hemel is de manier voor je, maar als je wilt een familie, probeer dan om uw KS in plaats van ranking eerste.

 

Mafia: The City of Lost Heaven, Omerta

Omerta is de 11e missie in de maffia: de stad van de verloren hemel.

Achtergrond
Nadat het alcohol kopen misging, heeft Don Salieri te weten gekomen waarom. Zijn goede vriend en de consigliere, Frank Colletti, heeft bewijsmateriaal aan de staat omgekeerd. Sinds Frank Omerta brak, de maffiacode van stilte, wil Salieri dat hij geliquideerd wordt. Niemand weet waar hij is, dus Tommy moet drie krukken bezoeken en de info krijgen.

Ga na het ontvangen van je bestelling naar Vincenzo om een Colt 1911 en een Sawed-off Shotgun af te halen. Ga daarna naar Ralph. Hij werkt aan een auto, dus praat met hem. Hij zal een tijdje praten, en daarna, volg hem. Deze keer leert hij je hoe je een Schubert Extra Six moet stelen. Neem nu de auto en ga naar buiten.

Missie Omerta

Je moet informatie verzamelen van drie poep. Dat is raar voor een omerta missie. De eerste locatie is in Chinatown. Vanuit de rode deuren gaat u rechtsaf en rijdt u op deze weg. Na afloop van de weg weer rechtsaf en deze weg volgen. Direct na de afslag bij de eerste splitsing linksaf. U rijdt een tijdje op deze weg, waarbij u de knooppunten aan de linkerkant telt. Bij de derde afslag slaat u linksaf. Big Biff ligt hier aan de rechterkant van het vierkante gedeelte. Stop uw auto en praat met hem, dan terug te krijgen in uw auto zodra u klaar bent.

De tweede locatie is op Centraal Eiland. Gebruik de Centrale Eilandtunnel, de dichtstbijzijnde en snelste weg daarheen. U kunt ook gebruik maken van de West Marshallbrug, maar dat duurt langer. Als je eenmaal in de galerij bent, zie je Little Tony tegen de struiken leunen. Stop uw voertuig en praat met hem. Anton heeft geen idee waar Frank is, maar hij kent iemand die zou kunnen helpen, maar hij heeft geen idee of ze zullen samenwerken of niet. Stap nu terug in de auto.

De uiteindelijke locatie ligt vlakbij de werkplaats van Bertone. Om daar te komen kunt u gebruik maken van de East Marshall Bridge. De man die je zoekt is Idiot Joe, en hij is gelegen onder de Giuliano Bridge, waar de snelweg is. Stop uw auto en praat met hem.

Voor de eerste paar pogingen van het praten met hem, zal hij niet geven de info. Je kon een spelletje met hem spelen; blijf met hem praten. Hij zal je echter nooit de informatie geven. Als je er genoeg van hebt en Tommy en Joe dezelfde zinnen herhalen, geef hem dan een paar stoten. Je zou ook kunnen proberen om hem op de benen of iets te schieten, maar zorg ervoor dat er geen jachtgeweer, of richten boven zijn benen. Hij zal bang worden en je vertellen waar Frank is. Als alternatief, nadat het spel autosaves, kon je gewoon lopen naar hem en opladen uw ponsaanval. Hij zal onmiddellijk bang worden en je vertellen waar Frank te vinden is. Als er een nieuwe locatie op de kaart verschijnt, kun je alles met hem doen.

Verder spelen

Keer terug naar uw auto en rijd naar Oakwood, uw volgende locatie. Het ligt vlakbij de tennisbanen. Zodra u de locatie bereikt, wordt een cutscene afgespeeld.

Volg de auto van Frank naar hun bestemming
Na de cutscene zie je Frank’s voertuig het gebied verlaten. Volg de auto. Je kunt tegen hem aan stoten of hem versnellen; hij merkt niets. Het belangrijkste is dat je hem niet verliest. Blijf hem volgen en hij zal u ver weg leiden. Het spel begint te laden zodra u de bestemming bereikt.

Zoek speler Frank

Nadat u, de speler, op de luchthaven aankomt, kunt u schieten de jongens verbergen in de kamer een voor een van buiten, maar er is een mooie manier om ze af te maken schoon en gemakkelijk. Eerst moet u regelen dat de auto’s geparkeerd op de parkeerplaats om een barricade, zodat u zich kunt verbergen achter hen, en dan gewoon rijden uit de luchthaven. De jongens die verstopten op de luchthaven zal komen en u achtervolgen. Rijden achter de barricade en schiet ze een voor een. Dit zou gemakkelijker moeten zijn dan om hen te ontspruiten wanneer zij zich verbergen. Als u ze allemaal doden ziet u een cutscene van speler Frank lopen binnen de luchthaven. Ga achter hem, maar kijk uit voor vijanden. Ga naar rechts en je ziet een lege hangar.

Vind Frank op een ander parkeerterrein achter de lege hangar, maar kijk uit voor een man met een Tommy geweer die Frank bewaakt. Nadat ze allemaal dood zijn, wordt een cutscene geactiveerd. Frank legt uit dat hij het niet wilde doen. Hij deed het alleen omdat de politie en de Morellos zijn vrouw en dochter gegijzeld houden, en ze zouden gedood worden als hij niet meewerkte. Hij hoort dat ze ergens op het vliegveld zijn en zegt dat hij Tommy alleen zal helpen als Tommy hen redt.

Vind de vrouw en dochter van Frank
Ga naar het gebouw aan de linkerkant van de parkeerplaats. Als je het gebouw binnenkomt zie je een vrouw en een meisje, de familie van Frank. Kijk uit voor een andere kerel binnen het gebouw dichtbij de vrouw van Frank die probeert om de politie te bellen. Hij rent naar de entreeparkeerplaats waar twee politieauto’s met koplampen kort daarna naar binnen rennen. Praat met de vrouw van Frank, keer terug naar Frank, praat met hem en breng hem naar zijn vrouw.

Vind de tickets en stuur ze terug naar Frank
Wanneer u wordt gevraagd te zoeken

 

Omerta missie 11

Het gaat niet goed met Salieri. De agenten komen hard neer, en een hete ontsproten procureur in stad probeert om een naam voor zich te maken. Normaal gesproken zou hij geen kans hebben, maar Frank heeft de Omerta gebroken en de bonen naar de agenten gemorst en gaat de accountboeken aan hen geven in ruil voor bescherming. Jouw taak zal zijn om Frank te vinden, krijg de account boeken terug, en hem te doden.

Voordat je Frank kunt vermoorden, moet je hem eerst lokaliseren. U zult moeten controleren met een paar informanten rond de stad. Krijg eerst een geweer van Vincenzo en een auto van Ralph. Dit keer krijg je een Colt 1911, afgezaagd jachtgeweer, en leer je een Schubert Extra Six stelen.

Omerta spelen

De eerste informant is je oude vriend Biff, die in Chinatown hangt. Neem de snelweg tussen de steeg en het park om daar iets sneller op te staan en je vindt Biff aan de noordkant tegenover het plein. Stap uit en praat met hem. Hij zal je vertellen dat hij niets weet en dat je moet praten met Little Tony, die beter op de hoogte is van de agenten. Stap terug in de auto en vind Little Tony. Hij is op Central Island bij de kunstgalerie. Tony vertelt over idioot Joe, een klootzak die over Frank en de agenten heeft geblabberd. Hij hangt onder de Gulianobrug bij de autowinkel van Lucas.

Als je daar aankomt, vind je hem met twee andere jongens onder de brug. Hij is de kale. Praat met hem en hij zal je vertellen dat hij niet Joe is. Klap hem in het gezicht, klap hem weer, klap hem nog eens. Een paar jabs en hij zal breken en vertel je Frank is vandaag de stad uit gegaan en dat de agenten hem tegenover de tennisbanen in Oakwood houden.

Spannend spel

Wanneer u daar bent, zal een cutscene van het omerta spel beginnen met Frank wordt geëscorteerd in een auto van de Wegpatrouille. Volg de auto. Voor één keer komt de auto die je volgt niet echt op de radar te staan, dus je moet hem in je zicht houden. Het is waarschijnlijk beter om hier de snelheidsbegrenzer uit te schakelen, omdat de HP auto links en rechts de wetten zal overtreden. Wie deze auto rijdt is een nootkiezer. Hij botst op dingen, loopt over mensen heen en is over het algemeen een gevaar. Wat Hij ook doet, laat Hem je niet verliezen. Als een agent je probeert over te halen, stop dan niet, blijf gewoon op de staart van Frank staan. Uiteindelijk komt u op het vliegveld, en als er een agent is die u volgt, verdwijnt hij magisch als u daar aankomt.

Als het level vol is, zie je Frank en een aantal bewakers de ingang binnenlopen. Je zult hem moeten volgen en vermoorden. Eerst uitkijken voor de man die de luchthaven verlaat, zal hij proberen om u over te rennen op zijn uitweg. Sluip tot aan de ingang. Rechts achter de muur staat een man met de stoelen ertegen. Eén achter de balie in de kamer en twee in de eigenlijke kamer verscholen achter pilaren. Probeer de muur wat naar buiten en weer naar buiten te trekken. Pak hem van daar.

Vervolgens, inch in en probeer te nemen van de man achter de teller. De derde man moet staan in de kamer aan de linkerkant, inch in en haal hem uit de oprit. Vervolgens, inch in en doden de vierde man die aan de uiterst linkerkant van de kamer zal zijn. U kunt hem van de oprit af te halen, wat waarschijnlijk safter is. Frank zal naar buiten rennen nadat je de laatste man hebt vermoord.

Ga naar waar je de man met het Tommy Gun hebt gepakt en pak het snel en jaag vervolgens Frank en de agenten naar buiten. Een aantal van hen zal bij hem zijn. Nemen van de man het verst achter. Pak dan zijn wapen naar beneden degene die stopte vlak voor de hangar en eventuele andere achterblijvers. Ga nu terug en krijg de wapens en Eerste Hulp op de muur bij de ingang van het vliegveld.